måndag 22 juni 2009

Känns som en lång dag...

Började tidigt..så de var upp tjugo över fem...

Fick pratat med chefen idag om ledighet (hur jag ska fylla i lapparna m.m.) Träffade Sara som ska jobba för mig i höst. Trevlig tjej..=)
Det var konstigt - då kändes allt så himla nära helt plötsligt...

Efter jobbet åkte jag till Brastad - tog en fika med min syster och lillebror Linus på Mali`s. MYSIGT =)

Sedan gick vi upp till Goodtown... Angelica skulle jobba igen efter sin rast. Kikade runt lite på kläder - allt är blått eller rosa... känns de som i alla fall... men de hade en del fint...Får väl se... ska kika på nätet nu och kanske beställa nåt..

Efter Goodtown besöket hämtade jag Tommas (halv tre) åkte tillbaka till Lysekil. Var hos barnmorskan idag...

Förra gången var de så här (för två veckor sedan):
Hjärtljud 148 slag, blodt 130/80 och socker 4,6. Sf mått 28.

Idag:
Hjärtljud 146 slag, blodt 135/75 och Sf mått 30. Urinprovet var också bra...

Så på två veckor har magen ökat med två...=) hjärtljuden ligger stabilt runt 145...
Behövde inte ta några blodvärden idag (järn och socker) hon tyckte att vi kunde skippa de då alla innan vart så bra...

Efter besöket i Lysekil åkte vi hemåt.. körde vår dator till mamma från Anders jobb. Den ska nu vara lagad... Så Simon ska lägga in en del grejer på den... så kan vi snart använda den igen.
Körde hem Tommas... åkte sedan och klippte mig... dock inte mycket. Toppade och fixade luggen...

När jag kom hem hade Tommas fixat mat... MUMS... sedan har jag diskat och hängt tvätt. Tommas klipper gräset nu - men är snart klar..=)
Då blir det lugnt famför TV:en..."mysa med trollet - brukar få fart då..."

Som sagt en llåånngg ddaagg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en