tisdag 23 juni 2009

Här igen...

Glömde skriva igår att jag fick avslag en tredje gång på min hp ansökan. Så jag kommer jobba till och med vecka 31... vet ej om de blir hela den veckan eller halva... får se vad jag kan skramla ihop i semester..

Idag..

Vart lugnt på jobbet - skulle vart sen sen... men skulle på föräldragrupps träff idag mellan 14-17, så jag kilade halv två från jobbet ...Tommas mötte upp vid sjukhuset.
Var ganska så trevligt... pratade om saker innan förlossning ... saker man behöver, tankar och känslor inför de som komma skall, förändringen. Sedan en del om amning, hur man ska hålla... barnets reflexer m.m.
Trevliga människor där... det kan ju bli fler... för vi var ju bara första barns föräldrar där ... finns en del till som ska ha sitt andra eller tredje kring samma tid som oss...
Får väl se...
Ska träffas igen på torsdag...

Efter träffen... körde jag hem Tommas... sedan åkte jag på träning i Brastad...så var hemma igen vid kvart i sju... så nu e de bara lugnt här hemma... ska ju träna på och andas... så får väl sätta mig och göra det sen...skulle göra de innan träffen på torsdag...

Tommas ringde volvo idag om vår bil... fick då reda på att bromsarna var kassa... så nu ska e bytas - de fick beställa hem lite grejer. Så har vi tur e bilen klar i morn... vi får väl se...

1 kommentar:

  1. Tråkigt att du fick avslag på HP igen.
    DOm är så snåla FK!!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en