söndag 10 maj 2009

Torp med mamma och lillebror

Mm så e det.. väntar på att mamma skall komma med bilen... så åker vi till torp... jag ska väl inget ha vad jag vet... men har inte så mycket annat och göra...kanske köper någon överdel eller så..=)
Lillebror ska köpa kläder... han fick en del pengar igår på kalaset... sen e de säkert skor eller så..

Tommas är ju nu i Danmark... just nu sitter han i kyrkan... på konfirmationen...

Efter torp blir de till och åka med mamma hem.. ska äta där... vi ska även ta med rabarber härifrån och göra paj... MUMS =P

Annars inget planerat... ska fixa lite inför jobbet i morn.. ska ha de sista IUP samtalet.. känns ju bra.. men har inte förberett det...:S...
Så efter de har jag bara två samtal kvar innan sommaren... (överskolningssamtal).

Kan ju hoppas de slutar blåsa snart... fy vad tråkigt det är... nu regnar de lite också...eller ja mest droppar...=S

Nej nu väntar snart taxin...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en