måndag 11 maj 2009

Tommas e på väg ...

Nu e han på båten... påväg mot Göteborg... e hemma vid 19 tiden...=)
Han har visst feber... =S...

Idag har jag jobbat tidigt... slutade 13... men hade mitt sista IUP samtal idag så kilade från jobbet 14 ... så nu e dem klara... =) Känns bra... det som är gjort är gjort... speciellt nu innan sommaren... =)
Har legat framför TV:en ... kikat på en film... ska greja lite nu... kolla efter lite Läroplansmål inför tema avslutningen nästa vecka... och ev diska innan Tommas kommer hem...

Skulle behöva klippa gräset men jag orkar inte det...

Min syster e påväg till Göteborg ska på konsert där... hoppas hon får kul=)
Simon har match ikväll men orkar ej åka och titta på den... O Tommas kommer ju hem vid den tiden...så de blir lite mys då..=)

Annars blir de bara en lugn kväll... skönt det... ta igen sig lite... ladda batterierna...=P

1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en