onsdag 6 maj 2009

Äntligen tittar solen fram igen...

Efter en förmiddag med regn...=/..

Kom nyss hem... jobbat tidigt idag... vi gick på promenad till torpet och lekte på den fina lekplatsen...=)...

Ska snart ringa förskoleklass fröken och boka en ny dag och tid för samtal...de som var passade inte ett av mina barn...

Sedan ska jag ta de lugnt på soffan se på TV... äta lite... innan de bär av till Lysekil och jobbet igen... Ska få hjälp av en kollega och fixa med min HP... ska överklaga beslutet...Sedan blir de husmöte med rektorn +(mitt skift), sedan personalmöte...så slutar 19.30 sedan... blir en lång dag även idag... (Eftersom jag ej skrev igår...var en seg och lång dag även det... orkade inte då jag väl kom hem).

Då jag slutat ska jag åka vägen om Fotbollsplanen i Brastad...titta sista stunden på Linus match...(Tommas dömer), så ska Tommas åka med hem sedan... =)

Det är den här dagen det..

Två till som ska ha barn till hösten...kul - GRATTIS... många barn blir det...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en