måndag 6 april 2009

Studiedag

Har vart på föreläsning angående motorik och ljudinlärning... intressant men mycket visste man sedan innan...
Alla förskolor i kommunen var där... så vi var en del...=)

Åt lunch på The Old Haus In... det var väl helt ok... kul och prova det nya stället..=)

Sedan var de upp till förskolan... där vi diskuterade i våra arbetslag...utifrån dagen...

Nu hemma... Tommas grejar ute... gräver upp en ddel blommor vi ej ska ha... och tar upp lite kantstenar.... ska läggas plattor under hela altanen...om jag får som jag vill... =)
Jag ska snart på möte i SAIS klubbhus - angående grästider... hoppas det går fort så man kan få vara hemma och slappa framför TV:en sen... e trött... har suttit hela dagen...=S

Kram på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en