tisdag 7 april 2009

Ojoj...

Idag jobbade jag tidigt... så halv sju startade arbetsdagen... hmhm..en lugn dag... vi hade även planering idag mellan 8.30 och 13.00 så vi hade inte barnen utan de var på andra avdelningar... så jag har knappt träffat dem idag...

Efter jobbet åkte jag hem och bytte klädere... lediga byxor... och annan tröja...mamma kom och hämtade mig så åkte vi till torp...
Köpte lite kläder... som ska användas inom snar framtid... och framöver... mamma köpte blommor och lite kläder till sig...
Så fikade vi... gott...lite te och en smörgås... sedan vaqr de COOP...och lite mat med hem...

När jag kom hem hade Tommas börjat städa... så nu äntligen är vi klara... han gjorde dock mest ... men jag fixade köket....=)
så nu e vårfint hemma...

Nej ska hänga upp tvätt... sedan duscha ... efter det blir de TV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en