fredag 24 april 2009

SOL!

Idag när jag vaknade sken solen in genom tak fönstret..=) Blev man ju pigg direkt...=) Började sent idag så man kunde ta de lugnt i morse...Jobbade sen sent ... blev lite långt på slutet då de var jag och ett barn från 16.15 till kvart i sex....men de gick.. vi åt frukt...ritade ute... och gungade ... hon ville gå in men inte jag.. var ju så gott väder... har vart ute på förmiddagen... efter vilan.. sedan in och äta mellanmål.. och ...sen ut igen...=) så skönt får ju passa på... känns som de blivit färg i ansiktet...=)

Dagen har vart lugn... då jag åkte hem..kilade från jobbet 18... skulle vart till Göfab idag..men får ta de i morn... åkte hem och hämtade Tommas bankkort..han har fått lön - inte jag så fick handla mat på hans kort idag... fick handlat en del.. men mer ska de bli..måste frosta av frysen först... kanske kan bli i helgen... får väl se...
Hämtade mamma innan affären hon skulle med mig hem oxå sen så.. hon hjälpte mig och handla... sedan åkte vi hem.. här hemma var Anders och Linus och Tommas och de grejade med altanen... nu e alla stolpar till räcket uppe.. i morn blir de till och fortsätta.

Tommas var och klippte sig efter jobbet - blev så bra... han var "lång" hårig innan.. men nu e han vår fin..=) sedan då han kom hem klippte han gräset för första gången i år.. de blev inte av igår...men idag så.
När jag och mamma handlat åkte vi hem hit och gjorde tacos... GOTT... så de mumsade vi på.. sedan tittade vi på så ska det låta... medan Anders och Tommas grejade mera ute...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en