torsdag 23 april 2009

Idag har de vart en underbart fin dag...

Massor med sol... helt underbart...=)

Jobbat tidigt så de var upp 5.20... dagen har vart bra... haft gymnastik med mellangruppen... var ute i de fina vädret... slutade 13...

Då åkte jag till simhallen... skulle vart dit med Merete - men hon fick tyvärr förhinder... så jag simmade själv... simmade i ca 50 minuter...=) skönt...sedan duscha...jag skippade bastun... då jag tagit på kläder blev de lite fruktstund med päron...=P

Åkte hem... svängde in på affären... köpte inte så mycket...sedan hem och tvätta ... jag har lagat mat... får väl ta och diska snart oxå...
Tommas gick till mamma efter jobbet - han skulle åka med Anders till Lysekils trä och köpa de sista till altanen =) ... OJ... nu kom de visst redan hit... då ska dem lassa av de här...blir till och bygga i helgen...

Troligtvis ska Tommas klippa gräset för första gången i år... ska på med gödning där i helgen...

Hm... ska de skrivas mer då... jo.. ska kanske grilla korv hos mamma sedan... men vi får se... kanske kan få Anders och hänga upp en tavla i Tv rummet oxå... och få han och provköra vår bil... den låter skumt...=S...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en