söndag 15 mars 2009

Söndag igen...helgen snart slut


den här helgen har gått fort... som vanligt alltså...

I fredags jobbade jag sent...var hemma vid halv sex... kl 20 kom de en försäljare... som visade damsugare... vi köpte ingen...- för dyrt...


I går skulle Tommas till Grundsund och döma..innebandy... han åkte vid 11... då släppte han av mig hos mamma... så jag var där hela dagen... vi gick lång promenad med Azaya...skönt... fixade med maten inför kvällen...vi skulle även vara där och se melodifestivalen... Tommas kom dit vid fem... då kikade vi på TV... åt tre rätters... och hejade på de olika bidragen... Malena var grym... HEJA...HEJA....


I dag hmhm... ska jag inte göra nåt.. e ensam hemma... Tommas är på DM med sitt lag i innebandyn... dem har de i sporthallen...så han e inte hemma förrän vid sex i kväll...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en