torsdag 12 mars 2009

Grattis farmor 75 år och Mathias 30år!

Japp, var ju tidig på jobbet idag...var helt slut då jag kom dit...sovit för lite i natt...:S...men så e det ibland..
Men i alla fall... slutade 13... åkte till simhallen...där väntade Merete... vi simmade strax över 1000 m...=)

Känns gott efteråt...:)
Men i alla fall... då jag åkte hem... ringde jag farmor...och sa GRATTIS..=) kollade om hon var hemma - åkte vägen om henne... fick smörgåstårta... och även tårta...:P
Gott... men ska inte äta sånt men e de kalas så e det..
Även min kusin Mathias fyller idag...30 år..:)

Då jag kom hem... började jag göra kycklingsallad... ska strax färdigställa den..sedan blir de TV!
Och en lugn kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en