måndag 9 mars 2009

Måndag igen...

Som sagt igår... pappa kom på besök... trevligt - fick lite fika...=)
Sedan gjorde jag mat... spagetti och köttfärssås...
Mamma och syster yster kom ner vid halv fyra...(hade även med sig hunden Azaya) vi gick en promenad på ca 45 min... det kändes skönt...

Efter de var de hem... greja lite...Tommas hade kommit hem från dömeriet... =) Vi kikade på två filmer - Ett UFO i Ney york och Gameplay... båda var helt OK... roliga..=)

Slappade hela kvällen...=)

Idag upp tidigt... =/ segt... men morgonen var lugn...helt ok faktiskt..mjuk start...vi hade planering idag... så våra barn var på andra avdelningar mellan 8.30-13.00.. de små kom in till oss kl 12... då gick jag in med dem... och "sov"... Tove och Lisa gick på rast... så de kom tillbaka halv ett då gick jag hem eftersom jag inte haft någon rast...

Åkte vägen om kansliet... fixade lite där... sedan till Mali`s köpte lotter ... och sedan vägen om blomsteraffären... köpte blomma... åkte till farmor... det var till henne... hon fyller på torsdag...! men tänkte att jag lämnar de idag... då jag inte kunde närvara på kalaset i lördags...=/=)
Fick med mig nybakt bröd hem...GOTT =P

Lagat mat...

Ska äta lite nu... sedan slappa ...e trött... sedan vid halv sju bär det av till Brastad... Ska på årsmöte... med SAIS...=/ Hoppas de går fort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en