söndag 8 mars 2009

Godmorgon

Söndag igen... helgen snart över... eller ja de är ju ett antal timmar kvar men de går fort...:/
I går lördag var Tommas på domarkurs (fotboll) hela dagen... jag hade en dag med laget... 13-18... först var det träning... sedan beställde vi pizza... lekte lite...hade frågesport..=)...Killarna hade kul... det gick bra... men var helt slut efteråt...:S...
Då jag kom hem var det till och byta kläder... vi åkte till Rosvik - skulle vara där kl 19... åt middag med mamma, Anders, Lennart och Pernilla ( jag och Tommas oxå). Jätte god mat...trevligt =)
Det var vi som sitter i cupgruppen...som var ute och åt..
Väl hemma vid kvart i tio... tittade vi på en av de filmer vi hyrt med oss hem... High shool musical 3 ... den var sådär... lik de andra ... lite tårar fick man allt... kan inte förstå det...:)
Sedan sova... var helt slut... slockna direkt..=)
I dag... vaknade ganska tidigt... vi åt frukost tillsammans...mysigt.. händer ju inte allt för ofta...
Tommas åkte iväg till Uddevalla med Jim.. de skulle döma två innebandy matcher... så Tommas e väl hemma vid tre tiden... jag har kikat lite på TV... ska strax gå och handla så man kan göra någon mat idag...
Annars blir de bara lugnt... kanske att pappa tittar ner sedan... får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en