fredag 20 mars 2009

Helgen är här..=)

Japp har nu kommit hem från jobbet..=)

Sov dåligt inatt- så tänkte jag skulle sova lite nu. Annars har dagen varit bra......
Ska hämta min bror då han slutar skolan halv tre... sedan iväg och handla - där möter Tommas upp...=)
Linus ska sova här i helgen...så vi får stor handla ... e ganska så tomt nu i slutet på veckan...

Sen väl hemma... ta de lugnt innan jag skall åka till Lysekil... ska ut med några av jobbarkompisarna... lite afterwork... ska äta på hotellet..:P (Vi har stegräknare och sätter upp olika mål dit vi ska gå...- och vi har nu nått de första... eller gjorde för ett tag sedan... vi gick till Rom... ) Så nu ska vi ut och "fira"...:) Vi är duktiga som kämpar på...Nästa mål är till Peking och vi är en bra bit påväg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en