torsdag 19 mars 2009

Äntligen...

I går hände de inte så mycket... för min del.. jobbade sent... (halv fem) åkte hem snabbt efter jobbet...
Sedan var de till och åka iväg på träning (17.30-19.00). Killarna fick äntligen sina träningskläder... :) Som de väntat...

Efter de var de hem och titta på sista delen av arga snickaren...

Tommas städade hemma igår.. gud va fint...och vad skönt ...rent och snyggt igen..

Idag...

ÄNTLIGEN skickade Marie-Louise att de fått en son...:) :P
Skrev till henne igår...men fick inget svar... så idag kom de... en bild med text... han e sååå sööt..
GRATTIS till er Marie-Louise och Marcus...undrar om han nu ska heta Oscar...?Ta hand om er ..

Kom just och tänka på att alla fått pojkar som jag då känner... Caroline - en pojk, Karolina - en pojk, Jessica - en pojk och nu Marie-Louise en pojk...:) haha

Så även den här dagen har vart kanon... :D
Kom hem kvart över fyra ... gjorde ett par ärenden innan jag åkte hem...
Tommas satte igång och tvätta bilen... den blev nice...
Jag fixade lite i rabatterna... klippte ner gammalt... :) Så nu e jag trött... ska sätta mig framför TV:en...

1 kommentar:

  1. är det zacka som fått en pojk? vad heter han?? :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en