tisdag 17 mars 2009

Grattis Jessica och Rickard

Till eran son...=) Så söt... ta hand om er...

Marie-Louise... hmhm någon bebis ännu?...=/

Jaja..nog pratat om det... Idag har de vart en kanon fin dag... vilket väder... strålande solsken... var ute på förmiddagen... hade cykelfri dag idag... barnen lekte som aldrig förr...=) Efter 13 då jag slutade skulle jag simma med Merete, men hon var krasslig...så jag kilade dit själv... kom dit... då var de inget vatten... läcka på färgargatan...:S..jaja inget o göra åt det...

Åkte ner till stan... till Team Sportia - köpte mig nya skor... Så när jag kom hem... var det till och prova dem... gick en härlig promenad i vår solen...=)

Nu är det dags för lite mellanmål... :)... sedan fixa med tvätten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en