måndag 16 mars 2009

Då satt man här igen då...

Hmhm... det har vart en lång dag.. men tur att jag mått bra idag... i går mådde jag dåligt hela dagen... söndagen var sååå seg...
Jobbat mellan passet... inte vart så mycket barn även om vi haft krabbans barn oxå...:S...så e det
Var lite råkallt på förmiddagen... små regn i luften..:/... då vi var ute på eftermiddagen...efter tre ... började de regna allt mer... så när jag gick hem kvart i fyra var de trist väder...

men men väl hemma... Tommas hade handlat... vi gjorde lax soppa...MUMS...:P
Sedan åkte han iväg på träning... och är inte hemma förrän kvart över åtta...
Jag har en lugn skön kväll... med mest TV tittande... ska snart bänka mig där igen... först är det familjen annorlunda... och sedan spårlöst...( är de som sist så grinar man ju i mängder)...vi får väl se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en