onsdag 4 mars 2009

Dagarna dem går och går...

Ja så är det...

Undrar ju såklart hur det går för Marie-Louise - någon bebis?... vi väntar med spänning...=)
Fick reda på en till som skulle ha barn igår...hehe... roligt... Grattis grattis vännen..=)

Som sagt i måndags hanns jag inte eller orkade inte jag skriva...:S... jobbade sent + att det var personalmöte till halv åtta... efter det åkte jag direkt till klubbhuset... där jag och Stefan städade bland massa matchkläder och annat...vart inte hemma förrän efter tio...

Igår.. var jag mellan... gjorde lite ärenden efter jobbet...sedan åkte jag till mamma (medans Tommas var på innebandy träning) Jag, mamma och Angelica gick då runt samhället med Azaya...
Sedan åkte jaag och Tommas hem... fixade lite hemma... med kläder och annat... lite lappar till mitt lag m.m.... Sedan vara de TV dags...Bygglov m.m

Idag har jag jobbat tidigt... åkte direkt till simhallen efter jobbet... simmade i 45 minuter... skönt..har köpt sånt kort med 25 ggr...och idag var det första gången..=) Ska försöka simma då jag är tidig...=)

På vägen hem handlade jag lite... gjorde mat till Tommas... ska snart iväg på träning med killarna... eller ja de är en timme kvar...
så den här kvällen ska nog snart oxå gå...

See you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en