söndag 1 mars 2009

Äntligen hemma...

I fredags efter jobbet var de hem och vända... kan man säga... åkte till Danmark halv två... kom hem nu ikväll vid sju...
Har vart på kalas hos Tommas mormor som fyllt 70!
Kunde vart utan det... men men
Har ätit en massa... både nyttig och mindre nyttig mat...:/

Som de kan vara på kalas...

Men nu e de skönt och komma hem... efter som hans mormor röker inne ... lukat alla kläder skunk... allt måste tvättas...:/... känns som jag levt i ett rökrum i helgen... + då att Tommas mamma och syster röker ...:(

BLÄÄÄ

Men nu hemma i friska luften... nu ska jag hänga tvätt... sedan sova... för i helgen har jag och Tommas delat på en stenhård bäddsoffa...:/
Så nu blir de min sköna säng... och de är en lång dag i morn på jobbet...så nu laddar vi för den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en