måndag 23 februari 2009

I går kväll lånade vi med oss en film från min bror... Patrik 1,5 den var sådär... trodde nog den skulle vara bättre...=S..men men fördrev lite tid..=)

Kalaset igår var mysigt och lyckat..=)

Idag har jag jobbat mellan... och det har verkligen varit en måndag... höga ljud... spring...m.m. och måndagar som sagt planeras det på huset - idag var de Hummerns tur... så vi hade några barn från dem...!=) Gick super bra... lekte inne... sedan var vi ute och lekte i snön MASSOR..=)
Får passa på den försvinner kanske snart...

När jag åkte hem åkte jag väggen om affären... köpte lite mat... gjorde korv och mos... enkelt men ganska gott... =P
Tommas städade bilen inuti medan jag gjorde mat... skulle behöva tvätta den med ..men får vänta till varmare väder... eller om man kan få stå inne i nåt stort garage eller så..?!

Tommas e nu på träning - tränar själv idag innebandy... jag slappar... har tittat på unga mödrar... nya avsnitt nu... samtidigt som jag strök 6 shortor...och ettt par tröjor till mig...

Nej ska se på mer TV nu ... e 183 dagar sen... känner två barn som ska vara med i några scener där..vet ej vilket avsnitt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en