onsdag 25 februari 2009

GRATTIS ANGELICA 22 ÅR!!

Lilla syster yster fyller idag... hipp hipp HURRA!!=)

Igår efter jobbet (slutade 13) gjorde jag några ärenden...var hem och vände... sedan åkte jag till Kungshamn...hälsade på min vän Marie-Louise... det var trevligt... och nu e de så spännande...hon ska ha barn om mindre än två veckor...=)... tror de blir en Oscar..=) Håller tummarna...
De har flyttat till en ny lägenhet...den var kanon fin...

Sedan åkte jag direkt därifrån till pappa...hade lite kalas för syster... med farmor och så..

Idag... har de vart en lång dag...jobbat sent...till halv sju..=/ Dagen som sådan gick ganska fort... var på studiebesök på förmiddagen.. på Slam & Container..=) mysigt..med fika och så..=)
Annars har de vart som vanligt inte så mycket barn... några lediga och några sjuka...

Efter jobbet åkte jag direkt till träningen... lämnade ut lite lappar och så..kom ju dit precis på slutet...
Sedan hem - Tommas hade städat helqa huset..han e för goo..=) Men har kanske stopp i avloppet igen...=S... ska kolla de bättre i morn...
Nä ska sova nu... trött...

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en