söndag 2 november 2014

oktober

Oktober månad är redan slut, den bara försvann.
Blev en ett par kalas efter att jag fyllt. Barnkalas i Lysekil för fyra kompisar, kalas i Mariedalshallen! Så full fart!
Pappa har haft kalas.

Våra söndags promenader fortsätter!  Men med blandade resultat, allt från 3 rätt till 10.

Jag och tre kompisar ordnade en Barnloppis förra lördagen med positivt resultat! Många som lämnade in, många som kom och handlade...! :)

Vatten i källaren: fick in vatten igen förra lördagen,  lagom då jag skulle på loppis. :/ tommas mamma o pappa fick komma o passa barn. Var dock inte lika mycket denna gång, men tröttsamt ändå. Även skolan fick in vatten igen... :( hoppas de finner en lösning i veckan, theo vill ej vara hemma mer... inne på tredje veckan nu. Hoppas han får gå onsdag eller torsdag! Han fick åka med till Nordens ark i tisdags - lyckan var total!
Ska bli mycket regn i veckan får se hur det blir nu.

I veckan var jag till Kalmar med jobbet på föreläsningar o studiebesök! Super kul, massa tips o idéer.  Mycket man vill göra på jobbet nu! Men en intensiv resa, mycket att ta in på engång. Lång resa på kort tid!
Konstigt att vara ifrån barnen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en