lördag 15 november 2014

mycket sen sist

Nu under två helger är de Höstrusket,  så jag bor i hallen ;) fotbollscup som föreningen arrangerar!  Jättekul men också tufft, är trött ikväll, dags att sova nya tag i morn o de är sista dagen för den här gången.  Men innan jag ska till hallen så ska vi gå poängpromenad, sista för iår.
Eftersom tommas dömt i helgen (igår o idag) så har barnen sovit borta. Thor o tim hos mamma och theo hos tommas föräldrar natten som var. Inatt sover tim hos tommas föräldrar men dem andra två gossarna är hemma, sover så gott!
två intensiva helger, men de är också kul! Men vi behöver bli fler som fixar!

För en vecka sedan krockade jag o thor med nya bilen.  Gick bra med oss, bara materiella skador, men så tråkigt.  Märks att vi är många i familjen,  en saab icke kombi är för litet! Väntar på besked om den ska lagas eller köpas in... vill veta på måndag.  Ska dem köpa in den måste vi kolla på ny bil hmhm
nya bilstolar till barnen blir det i alla fall.

tommas fyllde år igår, lite firande när han kom hem från jobbet.  Blir mer firande på måndag o tisdag.  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en