lördag 4 oktober 2014

Helg

Lördag igen, å full fart!
Idag började boll o lek för Tim, nöjd kille som fick åka på det. Jag och Tim åkte till sporthallen, Tommas var hemma med Theo och Thor. Tanken är att vi är några som ska hjälpas åt att vara ansvariga,  får se hur det blir.

Lite lättare lunch tillsammans innan Tommas åkte på domaruppdrag i Uddevalla. Jag och barnen åkte till pappa och Yvonne. Åt middag där och det blev även fika!

Lämnade Tim och Theo hos mamma och Anders där dem ska sova inatt.

Tommas kom hem vid 18, då klippte han gräset - var det sista gången för i år???

Nu sover Thor och vi väntar på Jim som ska komma hit.  Han har med sig kina mat ;) blir väl nån film kan jag tro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en