lördag 27 september 2014

Lördag

Vart tog den här veckan vägen?

I veckan har barnen varit på förskolan, gjort massa kul. På tims förskola var det föräldramöte i måndags.  Sedan jobbar dem med boksamtal, de hade ritat en agent...
Theo var i skogen i onsdags, hade friidrott med fritids barnen i torsdags (skolan hade studiedag).

Jag o Thor var på musiklek i tisdags o i onsdags - mysigt!
I torsdags var vi på bvc - föräldragrupps träff. Inte så många där, men mer samtal den här gången.

I går fredag blev det lekdejt med grannen på förmiddagen, sedan på eftermiddagen när Tommas kom hem åkte jag och handlade inför kvällen. Tommas syster och föräldrar kom på besök, vi åt tacos och till efterrätt glass.
Idag på förmiddagen åkte Tommas med dem stora grabbarna och månadshandlade i Lysekil. Jag och Thor åkte på cupmöte. Väl hemma vid 11 bjöds vi på kaffe hos grannen.

Tommas åkte iväg på fotboll vid halv tolv, då fixade jag med lunch och jag och barnen åkte en snabb tur till pappa.
Pappa hade bytt dörr idag, blev så fint.

Var hemma igen vid 16, fixade med grillmat och annat gott. Grannen kom över på mat och det var trevligt. Nu bara vi slappar i soffan, snart sova!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en