måndag 18 augusti 2014

Förberedelser

På onsdag börjar förskolan igen för barnen - dem längtar! En del som ska förberedas innan dess...
Ikväll var jag, Theo o mamma in till torp fick köpt ett par innetofflor som Theo kan ha på skolan.
Vi har kollat över kläder och ute skor/ stövlar... nu ska det märkas och fixas. I morn blir de att packa extra kläder, regnkläder m.m. så de är klart.

För Tim blir de spännande att börja på Svalan (3-5 avdelning), kommer bli kul! Så nu ses dem inte på förmiddagarna... då de ej går på samma ställe... kanske dem då saknar varandra lite o blir världens vänner på eftermiddagen?? :)

På torp köpte jag även inneskor till Theo som han ska ha på fotbollsskolan i höst o en pyjamas. Även jag fick köpt mig ett par nya skor, nu ska vi promenera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en