onsdag 27 augusti 2014

Dagarna bara springer iväg

Redan onsdag, vart tog den här veckan vägen? 

I söndags vid 8 åkte vi till Vårgårda för att se på när Simon skulle hoppa fallskärm (han fick de i 25 års present av kompisarna). Han fick även med sig två kompisar på detta så han inte behöver göra det själv! Men de var för dåligt väder (får ej regna) så de blev flyttat... Vi åkte då vägen om donken för lite mat innan vi åkte hemåt igen...åkte till Tommas föräldrar där vi spenderade eftermiddagen. Tommas pappa jobbar ju i Norge så nu är han hemma i nio dagar så vi få passa på att umgås mer då... Blev middag och så innan vi åkte hem vid 18 tiden... 

I måndags var de skrutt väder... Inne mys och fix hela dagen. Fått ut kalas inbjudan till Theos kalas, äntligen! Även inbjudan till mitt kommande kalas är redo att åka iväg med posten =)  Barnen var en stund på förskolan - nöjda! 

I går tisdag efter att jag lämnat barnen på förskolan åkte jag till jobbet och hälsade på! Var sig likt - kul att träffa alla! Åkte hem lagom så jag kunde plocka upp barnen på vägen hem... På eftermiddagen grejade vi inne, barnen ritade skattkartor och pysslade... jag fixade med mat.. Thor var nöjd och låg o pratade på golvet i sitt gym... han pratar/ gör ljud allt mer, så mysigt! Tommas föräldrar kom vid 16 för att passa dem stora en stund medan jag och Tommas åkte till torp! Fick köpt jacka o träningskläder till mig, inneskor till oss båda... gick snabbt så vi var snart hemma igen. 
I går kväll fick Thor smaka potatis första gången - med betyg: Ingen favorit...men vi får prova igen ;) 

Idag blir de greja på förmiddagen då barnen är iväg på förskolan.. ska fixa i ordning Thors matstol, Theo får nu sitta på vanlig stol, stor kille! 
I eftermiddag blir de att besöka pappa och Yvonne... =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en