söndag 18 maj 2014

Underbar helg

I går lördag hade vi en heldag med familj och släkt. Vi "firade" mamma och Anders som fyller om några veckor. De vill inte ha några paket eller så utan vi hade en heldag för dem istället. Något dem uppskattade - de visste inget om var och hur innan bara att de skulle vara klara kl 11 ;) 
Vi var först ute vid Nävekärr (Karlsvik), där vi hade femkamp, lunchade på goda mackor och kaffe på det. Sedan några omgångar kubb innan de bar av hemåt för lite fixa till sig... Sedan träffades vi alla igen hemma hos Anders syster för grill och myskväll. Så efter en heldag somnade vi alla gott då vi kom hem vid 22 tiden! 
Kul de var uppskattat =) 

Idag har vi haft massa trevligt besök. 
Först kikade Isabell och barnen förbi för lite lek och fika - spontant bestämt i morse. Var jag och småkillarna hemma då Tommas och Theo åkte på kalas. Theo var bjuden till en kille på förskolan och han var så nöjd då han kom  hem! När Isabell åkt hem så fortsatte Tim leka med grannpojken... han hann med en snabb lunch som tur var ;) ... 
Har varit super gott väder idag med så vi har varit ute i stort sett hela dagen! När Theo kom hem anslöt han till leken hos grannen. Tommas åkte iväg för att döma fotboll i Uddevalla, första matchen på länge ... så de var premiär för mig att vara själv med barnen, vilket jag inte blev så länge. Fick samtal om att en kille ville leka med Theo så vi bestämde att dem skulle komma till oss. Först lek ute, sedan gick dem upp på Theos rum och byggde tågbana m.m. Tim fick vara med som tur var, och de var han nöjd för! 

Vid 15.30 blev de jag och barnen kvar hemma, lite frukt och mata lillebror Tor under tiden. Sedan dusch och fixa lite... 
Anders och mamma tittade förbi med lite kläder till Tor. Fick bli lite kaffe tillsammans. 

Kvällsmat och då kom även Tommas hem. Efter lite Tv tittande och mys så somnade två trötta barn i sina sängar... Tor har precis somnat så även jag ska krypa ner under täcket... 

Som ni förstår har lillebror fått namnet Tor =) 

1 kommentar:

  1. SV; Nej, verkligen inte! Men om jag någon gång tar mig i kragen och går till läkaren så lär det bli bättre :P

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en