tisdag 27 maj 2014

Dagarna går så fort...

Nu är det ett tag sedan jag skrev... dagarna rullar på.

Helgen har varit toppen, mycket lek och bus. Umgåtts ned släkt o vänner.

Mors dag i söndags firade vi hos farmor och hos mamma. Jag fick choklad av min familj, super god.

Nu är vi inne i en ny vecka, nya rutiner. Vi ska upp på morgonen,  hinna äta frukost,  amma Thor... lämna barnen till 8.30. Än sålänge har det gått bra. Men vad fort tiden på förmiddagen går. Är ju inte om o göra förrän barnen ska hämtas 12.10 igen. Tajt!!

Sedan ska ju eftermiddagen funka med amning,  blöjbyten och två lek sugna barn...
Det är nog det tuffaste...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en