onsdag 7 maj 2014

100 %

Dagen med stort D är här, men bebis tänker visst inte samarbeta med att komma idag...  Eller ja krasst sett är det ju inte försent, men ja det känns långt borta! 

Så idag då det regnar och är grått, vilar jag mig i soffan. Tittar på massa repriser/filmer.. barnen är på förskolan och har det toppen. 

Ikväll är det infomöte på skolan där Theo ska börja i 5 års grupp till hösten! Lite rundvandring och barnen får leka lite ;) Jag vet ju hur det ser ut och så, men för Tommas är det ju bra att få se var Theo ska börja  =) Jag har både haft praktik och jobbat på den skolan. Gick där själv då jag gick i 1-3:an men det har hänt mycket sedan dess med skolan och dess lokaler/ byggnad. ;) 
Ska bli spännande och se vad Theo ska tycka om detta, han blev så stor direkt tycker jag... =/ 
Kommer bli en skola med en 5 årsgrupp, en förskoleklass och sedan klasser 1,2 o 3. Dock inte många i varje kull så några sammanslagningar blir det säkert... 5 åringarna kommer ju ha en del samarbete med förskoleklass till exempel. 

Nej, hoppas ni har en bra dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en