tisdag 15 april 2014

Våren

I går blev de en fika på stan med syster.  Mysigt och fick pratat en massa!
Vi gick till Jönssons katt o fikade, där hade dem målat och tapetserat - ett riktigt lyft!
Fick sedan fixat med några ärenden på stan :)

Så nu är barnens påskägg klara, fick köpt det sista till bb väskan m.m.

Idag har jag fixat tvätten, snart fixa nåt att äta, i em blir de veckans mvc besök... hoppas på bra värden.
Mamma hämtar barnen idag då de blir tajt för mig att hinna, det såg gossarna fram emot. :)

Ska hämta ett paket på posten sedan, vi har äntligen framkallat massa kort. Kort tagna sedan förra sommaren till nu ;) massa jobb att sortera o sätta i album ikväll!
Ska slutföra barnens första pärmar också... har varit lite seg på det... men vore bra att vara klar innan bebis kommer.

Ska packa barnens väska idag som ska med till mormor den dagen vi ska till fl/ bb... så är den klar...

Ikväll ska jag på Sais möte inför höstens fotbollscuper (Höstrusken)... Dags att dra igång och få ut inbjudan...

Nej, nu hålla tummarna för syster yster som är på intervju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en