söndag 9 mars 2014

vårig söndag!

Idag har det varit en superfin dag! Sol och gott väder....
Tommas har tvättat bilarna - behövligt!! Barnen lekte ute från 9.30 till 12.... jag har bäddat rent i sängarna, tvättat massor! Hängde ut lakan på tork = vårtecken. Tog fram lådan med bebiskläder, nu ska det tvättas... fixat lite annat inför bebisens ankomst... :)

Efter att vi ätit lunch så grejade vi inne,  lite städ o plock!
Barnen vilade lite för att orka gå på teater - Pettson o Findus. Mycket uppskattat och så gott som fullsatt i folkets hus :) kul när dem ordnar nåt för barnen.

Theo har även varit på simskola, jag o tim har haft mys hemma...

Barnen somnade gott, laddar för en ny vecka. Jag o tommas köpte pizza och nu är det Mästarnas mästare på tv...:)

1 kommentar:

  1. Man känner verkligen våren och sommaren på ge när man kan hänga ut tvätten! Blir så friskt :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en