söndag 23 mars 2014

Fullspäckad helg

I helgen har det varit full fart!
I fredags jobbade jag sent, var hem och bara ha det gott. Men först hämtade vi barnen hos pappa. Han passade dem medan Tommas hämtade vår nya bil!
Väl hemma blev det pizza och sedan lite godis.

I går lördag var de ok väder på dagen, tyvärr blåser deg alltid men solen var framme! Vi var på tre års kalas hos barnens pysslingar Alex o Lukas. Full fart, mysigt och nöjda barn som åkte hem efter några timmar.
Hemma blev det lite utelek, jag vilade en stund då jag var så trött. Tack för vilostunden Tommas! Lagade mat då uteleken var slut,  kött o potatisgratäng - mums. Avslutade kvällen med tv och godis mys. Trötta o nöjda barn som somnade gott.

Tim vaknade halv sju i morse - de får vi se som ok o nästan sovmorgon!  Theo sov till åtta :)

Idag var det mycket på schemat.
Theo o Tommas var på barnkalas, firade Oscar som fyllt 5 år! Jag o Tim var i Fjälla skogen, tillsammans med Annika o Jennys familj. Grillat korv o fikat, massa lek o prat  :) Får vi snart göra om! Tim somnade gott i bilen hem. Var bara hem o vända,  tog en tur till pappa! Simon var också där och vi tog en fika!

Jag o Tim åkte hem och slappade i soffan,  Tommas o Theo åkte på simskola...
vid 5-6 så var vi bjudna över till grannen på middag - super gott!
Trötta barn.. efter den här dagen... även trötta föräldrar!

En underbar helg med massa kul med familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en