söndag 9 mars 2014

Ca 60 dagar kvar =)

Vi närmar oss, sakta men säkert =) 
Nu är lådan med de minsta kläderna framme, och kläderna ligger nu för tvätt! Kommer köpa lite mer kläder då vi gjort oss av med en del... vill ju ha lite nytt ;) 

Vi ju även avslag på min överklagan om grav.penning. Så det blir att jobba ända fram till slutet... till påsk är de tänkt att jag går på ledighet, sedan får vi se. Blir i så fall bara ett par veckor hemma innan bebisen kommer... för antar att vi går över även den här gången! 

Så nu är vi inne i v 32, i veckan väntas de mvc besök. 

Jag mår ok, trött och stel i kroppen (speciellt på kvällarna). Är ju inte så smidig nu och blir snabbt andfådd! Men nu börjar allt bli mer verkligt även för barnen... som väntar med spänning! Sängen ska snart fixas, den står än så länge på Tims rum. Men den ska höjas och sedan såklart bäddas! Något jag överlåter till mannen och barnen ;) 

Bilstol ska vi låna av min syster ska se om vi kan få hem den inom kort, liggdelar till vagnarna ska tas fram och vagnarna ska tvättas! Mysigt att planera och greja! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en