onsdag 15 januari 2014

J.äv.a plogbilar

Som sagt så har de ju snöat hela natten... även idag på morgonen - fram till ca 8.. 
Fick skottat fram bilen, men ingen har plogat vår väg...MORR 
Sedan var de dags att åka och lämna barnen, där bör man ju komma fram eftersom de är förskola osv... Men NEJ, DET VAR INTE PLOGAT... Ingen av vägarna fram till förskolan... ingen av vändzonerna då var klockan 7... Jag höll på att köra fast då jag skulle vända bilen... bara slirade...ARRGG! Men kom loss som tur var... men såna ställen måste dem ju ta tidigt, de öppnar ju ändå 6.15?! Men men vi ringde och klagade... 
Dock har ingen plogat våran väg här vid huset ännu?? SOM VANLIGT!! Ändå sa vi till om det idag morse så vi ringde... vi ringde igen vid fyra nu på eftermiddagen... får se om någon behagar dyka upp... 

Dagen har varit toppen, MASSOR med snö. Barnen har haft de jätte roligt på förskolan - varit ute mycket! Så skönt väder! 

Nu ska jag se om jag kan få klart ansökan om graviditetspenning... och få iväg de i morn! =) Efter det blir de handboll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en