söndag 8 december 2013

Jul på Liseberg o teater

I går var jag och Tommas på Liseberg, tillsammans med hans föräldrar och syster. Vi gick runt och kollade julmarknaden och tog även lotter ;) Tommas vann en stjärnvinst - Twix påse =) 
Hans föräldrar vann väl fyra eller fem stjärnvinster :/ + några andra vinster... 

Men men trevligt var det och jättefint väder. Klarblå himmel, minusgrader... Mys! 
Vi åt även middag där innan vi gick till Lisebergsteatern för att se "Livat i parken" - fars med "Stefan 0 Krister gänget"... ja ni vet vad jag menar! 
Jag tyckte nog att den var sådär.. andra akten var bättre än första! 

Men men var hemma i ok tid.. 

Barnen hade en toppen dag med mormor och Anders. Boll o lek, fika hos fam Hermansson, sedan vila innan de var dags att ge sig ut mot Näverkärr. En promenad och sedan grillning vid vattnet ;) De hade dem också toppen väder för. Underbart med några minus och sitta ute och grilla och fika =) 
Mys på kvällen innan dem båda slocknade och sov till halv åtta :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en