onsdag 18 december 2013

En underbar eftermiddag

Hämtade barnen tidigt idag så hela eftermiddagen hade vi tillsammans =) 
Mys i soffan med popcorn och tittade på Pettsson och Findus. Sedan ringde grannen och bjöd över oss på lek och fika - superkul! 

Kvällen avslutades med kvällsmat, dusch och sedan mys framför bolibompa. Helt underbart och två nöjda gossar! 

Nu blir de en kopp te för mig, skönt för min hals... jag låter som en kraxande kråka..  fixa de sista med klapparna - bara snöre och lite piff som ska på... sedan hamnar de under granen! 

Igår och idag fick vi flera julkort - så mysigt och barnen tycker de är kul... vi pratar om vad de är på kortet/ eller vem (en del barn).. sedan vem det är ifrån osv.. så vi har riktigt mycket julstämning här hemma! Bara en dag kvar att jobba sedan tar vi jullov! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en