onsdag 6 november 2013

Vad har hänt sedan sist annars..

Vi har inte haft något höstlov.. men ändå haft de mysigt! 
lite småförkylda här hemma... så segt, vill aldrig ge sig! En ringdes hem med "magsjuka" i går... (lös i magen).. men var den magsjukan är vet jag inte.. idag var han hård i magen?? Pigg och glad, äter som vanligt bra.. så morr på det.. vi har hemma friska barn... tur vi inte behöver vabba den här gången, barnen är hos farmor - tack säger vi! 
Vabbar gör vi gärna när barnen är sjuka!! 

I fredags hade jag besök av Isabell, blev en tjejkväll... då Tommas fick rycka in och döma. Men god mat och mysigt var det! 

I lördags var det dags för boll och lek, fixade sedan ute i trädgården - plockade in massa leksaker... På eftermiddagen var vi bjudna till Tommy och mormor på mat och fika! 

I söndags var vi iväg på poängpromenad, fick hela 7 rät ;) av 12... helt ok! 
Vid 14 bjöd vi syskon med familjer ut pappa och Yvonne på lunch på Röe gård! Jätte gott och uppskattat! Var pappas födelsedagspresent kan vi säga.. 

Igår fixade jag och cupgruppen de sista inför helgen,  då Lilla Höstrusket spelas... så nu är vi redo för det! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en