torsdag 12 september 2013

Gjort sista dagen

Idag gjorde jag sista jobbpasset för den här veckan, i morn har jag tagit semester =) 

Blir mys med barnen på förmiddagen och sedan packa och fixa inför vår Göteborgstripp med familjen Storm/ Patriksson! 
Men innan vi kan åka till Göteborg så ska jag på begravning, minnesstund för vår saknade T! Blir tungt, men samtidigt ett fint avsked! 

Vid 14 åker vi mot Göteborg och Liseberg... Kul! 

Idag slutade jag tidigt så hämtade barnen efter vilan. massa utelek och bus... lek med grannen. Fikade på tårtan som var kvar sedan igår... Vi tog en promenad och hittade massor med björnbär som vi smaskade på ;) 

Blev dusch och fix ikväll... även tvättat... nu sover barnen och jag ska lägga mig i soffan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en