lördag 17 augusti 2013

Släktträff

Idag hade vi den planerade släktträffen. En av pappas kusiner drog ihop den här träffen, var en hel del som kom men även flera saknades. Så nu får de inte dröja länge tills nästa gång... 
Så jag hade flera sysslingar där och mina barn hade flera pysslingar. Kul, bland kusinbarn och sysslingarnas barn så är de mestadels pojkar ;) 
Det var knytis så vi hade tillsammans med några andra köpt en smörgåstårta, man skulle även ha dryck och kaffe med sig. Sedan bjöds de på tårta efter, mysigt som bara den! =) 
Man skulle haft namnlappar på sig för man glömmer ju så fort vad alla heter efter presentationen.. "kort minne" ... underlättar ju för alla! 
Tommas körde pappa på nästa party efter vårt kalas. Pappa var nämligen även bjuden på bröllop idag, men han fick dyka upp senare på det .. så han kom nog mitt i middagen. Men men han ville ju göra båda sakerna så såhär fick det bli!  

Barnen var trötta då vi kom hem men nöjda då de fick leka ute en stund innan de skulle sova!  Tommas hann klippa gräset innan de började regna ... nice!

Nu lite Tv innan de är dags att sova.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en