söndag 14 juli 2013

Vanish test - kaffe fläck



Då vi var vid stranden så välte en kaffe kopp så de kom över en vit t-shirt. Så typiskt... då vi kom hem så var de direkt till tvättstugan. Sprayade på med vanish, sedan lät jag de ligga några minuter, använde även vanish pulver i maskinen då jag tvättade ... körde en 40 vit tvätt... och då den var klar så blev tröjan som ny igen =) Vilket jag är väldigt glad för.

Någon mer som testat tvätta olika fläckar?? Hur har de gått?
Jag tänkte testa rödvin senare idag.. även gräsfläckar...??
Andra förslag??




Ni som fått test påsar glöm inte att sedan gå in och svara på de enkla frågorna om produkten... =)

Fler som vill gå med och bli buzzador? Skriv till mig så hjälper jag er komma dit! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en