måndag 29 juli 2013

Diggiloo - helt fantastiskt =)

Kvällen i Lysekil var magisk. Super kul!
Jag, Tommas, pappa och syster Angelica blev de som gick dit för att uppleva showen. Först åt vi en god fisksoppa på Pråmen... så GOD, rekommenderar den!
Sean var de bort till Pinnevik och Gullmarsvallen för att inta våra stolar!

Alla artister var så bra...


Andreas Weise - jag blev positivt överraskad. Så duktig med sin sång och till och med rolig ;), hade önskat mer svensk sång från honom..
Charlotte Perrelli - Med sin stora fina mage gav hon allt hela kvällen. I en dock mindre roll än tidigare år så höll hon som alltid hög klass... undra om hon ska klara knipa hela turnen?? ;)
Clabbe - med sitt discojam och roliga vitsar och varma ord blev man glad...
David Lindgren - Som alltid en duktig artist med utstrålning och bra röst... en klar stjärna =)
E-Type - gör sin grej och det kan han, livar upp showen med eld och smällare och fart!
Jessica Andersson - snygg som alltid, glad och sjunger otroligt bra. Man vill bara höra mer och mer... det hon sjunger går verkligen in i hjärtat!
Linda Pritchard - en för mig ny artist... som också gav mig ett positivt intryck. Bra röst, säker och grym på scenen!
Lotta Engberg - en frisk fläkt, otroligt glad och generös. Imponerade på många olika sätt under kvällen!
Magnus Johansson - med sin trumpet så blir allt han gör så mäktigt. Jag blev alldeles rörd vid flera tillfällen, de går genom allt... han är bara så bäst!
Mojje - en glad kille som får igång publiken. Livar upp stämningen och skojar till det! Han är ju klart barnens favvo =)
Per Andersson - Med sina vitsar och tokigheter fick han hela Pinnevik att skratta ;D

Sedan får vi ju inte glömma de grymma dansarna som var med och även den grymma orkestern!

En kväll vi bär med oss länge... typ tills nästa år för då hoppas jag att de blir Diggiloo igen =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en