tisdag 25 juni 2013

Vilken dag

Mitt "nya" arbetslag har haft planerings och fixar dag... fått en hel del gjort inför hösten - men är mycket kvar. Hade behövt en vecka för detta förändringsarbete.. :/
Men de som är gjort är gjort... på torsdag är det dags igen för oss att greja...

Vi får turas om på huset att få ut tid...

Så nu känner jag mig trött i huvudet...

Anders har varit här och kopplat om med uttag och annat för modemet/ hem telefonen... någon från Telia kommer hit på torsdag för att leta vad som är fel hos oss... internet fungerar ej som det ska, går FÖR SAKTA! ...Tv:en funkar inte helt hundra! Så nu har vi fixat lite så Telia snubben kan hitta ;)

Nu blir de soffan.. och TV!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en