torsdag 13 juni 2013

Gossarna är hos mormor

Barnen blev hämtade av mormor på förskolan idag - vilket dem gillade! De är kvar där över natten då mamma är ledig i morn... så då får även gossarna vara lite extra lediga :) Gott! Får se vad dem hittar på.. Linus skulle hjälpa till också.. de får säkert en super mysig dag i morn!

Tommas är iväg och dömer, kommer väl snart hem... så jag har TV:en för mig själv. Tittade på något nytt på trean.. "min lata familj" tror jag det hette. Kände att en del av det kan jag ta över... vad de gäller maten.. hmhm måste ta tag i vårt liv nu. Med ordentlig mat och även motion.
Snart sova eftersom jag är så trött.. behöver sömn! För att funka behöver jag sova ca 8 timmar på natten.. men de blir sällan det.. (mitt eget fel då jag inte kommer i säng).

Då jag körde från jobbet ikväll så såg jag tre rävar ute på en åker.. så söta men vi är väl inte alla som gillar dem!?

Nej, natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en