fredag 10 maj 2013

Vilken dag..

I går var vi på vattenpalatset tillsammans med grannfamiljen. Super mysigt och barnen har lekt och plaskat massor.. vi hade med lunch och fika..
Men precis innan vi skulle gå för att duscha, så trillar Tim i den lilla bassängen och slår i hakan - ett jack blev de... =( blodet rann...(inte många som hjälpte till)
En dam kom med papper och var väl i stort sett den ända... Vi fick komma in i sjukrummet och en badvakt satte stripes... för att få ihop det..

Sedan fick jag och Tim duschat och kommit oss ut... stod i kön till 1177... numnmer 6 i kön väntetid 20 minuter =(
Tommas knappade in att de skulle ringa upp honom.. jag satt i telefonkön.. allt för att se vem som kom fram först..
Vi körde under tiden till Överby där vi väntade på svar. För badvakten tipsade oss om en vårdcentral i Trollhättan.. därav att vi åkte till Överby. Långt om länge kom vi fram och hon sa detsamma. Så vi åkte till vårdcentralen. Tim låg helt stilla, rörde inte en min... De limmade ihop de och satte nya stripes.. Fick även med oss några hem så vi kan byta om de här lossnar.
Efter de åkte vi för att äta på Max.. .även grannfamiljen var med. Så de blev en heldag!

Avslutade den hemma med mys vid TV:en..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en