fredag 1 mars 2013

Fredag

Theo mår mycket bättre idag =) Tim är pigg och glad. Båda grabbarna har varit hemnma idag.. Tim fick en ledig dag och Theo är ju som sagt krasslig. Ingen feber... och går på pencellin...

Efter jobbet idag så åkte jag hem till Angelica... kollade in dopklänningen och dess passform på Elias! Fick även smaka en bit på gårdagens kalas tårta... MUMS!
Sniffat lite på Elias... han är då helt underbar!
Åkte sedan och handlade .. så nu har vi fyllt upp skåpen ;)

Väl hemma så skulle Tommas åka för att döma innebandy, så vi hann bara stämma av dagen... Han kommer väl hem vid 23 eller nåt ikväll?!

Grattis Jenny och Martin till er Tilda och grattis William som blivit storebror!

Jag och barnen har haft myskväll... båda somnade gott vid 20 tiden.. nu har jag TV:en för mig själv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en