måndag 18 februari 2013

Sportlovsvecka

Den här veckan har skolorna lov, dock inte förskolan.. så vi har vanlig verksamhet!
En dag som rullat på bra, inte allt för trött då jag åkte hem kl 16. Tommas var redan hemma han hämtade ju barnen 15..

Barnen har haft en bra dag, Tim har varit inne och lekt och haft de roligt! Theo och de hade varit på promenad på förmiddagen... full fart på hans avdelning... eller på Theo i alla fall ..

Nu ikväll har jag planterat om blommor, inte alla då jag kommer slänga bort några och istället köpa lite nytt =) Så nu hoppas vi blommorna får fart! Tvättmaskinen jobbar... skotorken är igång då Theos kängor var våta!

Nu snart "familjen annolunda" =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en