tisdag 5 februari 2013

Godkänd besiktning

Yes, bilen gick igenom besiktningen =) Va glad man blir för det! Är två grejer bara som vi kan fixa själva så de räknar jag inte... gäller en lampa fram.

Men men igår blev de inget bloggande, jobbade sent pass. Efter det så hämtade jag mamma för att åka vidare på "plast" party. Vi köpte en grej vi kan ha ihop.. sedan en present... Så jag var inte hemma förrän efter 21 = TRÖTT!
Tittade på familjen annorlunda som Tommas spelat in för mig.. efter det somnade jag snabbt!

Upp tidigt idag... lämnade två pigga och glada gossar. Dock kräktes Theo pytte lite då dom gick in efter dom vart ute och lekt på förmiddagen så Tommas hämtade hem dom efter lunch. Theo hade ätit bra på lunchen ... han har varit pigg och lekt som vanligt resten av dagen. Ätit mellis, frukt och kvällsmat.. så vad detta var vet jag inte. Magsjuka?? Eller hade de vart fullt ös på uteleken så de blev något tryck i magen så de kom upp lite.. jag täcker som en uppstötning..? =S
Men jaja, han får vara hemma onsdag och torsdag ... Tim är pigg och glad han med.. han blir hemma i morn, men blir det inget mer här hemma så får han gå till förskolan på torsdag...

Åh jag som vill gosa bebis..

Har dötid i morn mellan 13.15 och 16... men men får väl göra ett par ärenden på stan..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en