tisdag 18 december 2012

Tisdag och återbesök

Upp rysligt tidigt... öppnade idag!
Lämna två pigga barn på förskolan.... tänk om man hade hälften av deras energi!

Men men min dag har varit bra, fixat och grejat, laddar för morgondagens julfest på jobbet!! =)

Barnen har också haft en bra dag, dem hade varit inne idag då de är isgata på deras gård... massa pyssel och lek!

Hem och vända kan man säga idag. Jag hann in med barnen innan jag var tvungen att åka igen. Pappa kom för att passa grabbarna medan jag åkte till Uddevalla för att kolla syn (linser). De var ok så nu är linser beställda!
Var snabbt hemma igen... tack för hjälpen pappa!

Nu blir de tv "Morden i Sandhamn" =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en