måndag 17 december 2012

Måndag

Då var en ny vecka igång... och själva julafton närmar sig med STORA steg! =)
Bara den här veckan att jobba innan vi tar lite jullov och det ska bli så skönt! Lediga hela familjen - bara vara. Hitta på kul utflykter eller vad de nu kan bli!

Men i alla fall idag jobbade jag mellanpass, skulle haft samtal efter 16 men de blev inget. Så jag kunde hämta mina gossar vanlig tid, de behövde inte vara där sent! Ett plus att få lite mer tid på kvällen. Lite kvällsmat, tända adventsljus, öppna kalendrar...
Mamma kom förbi på en kopp te och lite lek - vilket uppskattades av barnen!

Just det, i barnens paket kalender har dom fått: fler strumpor, bilar, pennor, kritor, målarbok, pärlor, pärlplattor, rack och boll (utegrej)... Svårt att komma ihåg.. men fina saker i alla fall!

Barnen somnade gott efter att vi sett julkalendern på TV... jag gillar den. Barnen vet jag inte vad dem tycker. Tim förstår ju inte, men Theo tittar och verkar tycka den är ok! Vad tycker ni om den??

Nej, äta lite, fixa barnens schema för vårens första veckor...



1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en